Skip to content

Hoe werkt het

TableTop Order Management optimaliseert de verwerking en levering van orders. Met als resultaat: een hogere klanttevredenheid. Het is van cruciaal belang om grip te houden op het order management proces, zeker als het aantal webshops, marketplaces of fysieke winkels groeit. Door te kiezen voor TableTop ben je als brand of retailer in staat gemakkelijk in te spelen op snel veranderende marktomstandigheden.

Landschap

TableTop Order Management werkt altijd nauw samen met bestaande e-commerce, ERP/POS en andere software. Het OMS beschikt over waardevolle functionaliteiten die ons onderscheiden van andere softwarepakketten. Bovenal stellen we de oplossing voor de klant centraal, niet het systeem.

TableTop Order Management modules

Meestal zorgen nieuwe IT-systemen voor extra complexiteit en kosten. Bij TableTop Order Management is dit net even anders. Door het centraliseren van alle order management functionaliteiten, blijft andere software compact. Zonder onnodig maatwerk. Bovendien is TableTop schaalbaar en modulair van opzet, zodat je alleen betaalt voor wat je echt nodig hebt.

Inventory

Verzamelt alle voorraaddata op één centrale plaats, waardoor er altijd een integraal en real-time beeld is van de totale voorraad. Het systeem groepeert verkoopbare voorraad per kanaal en houdt rekening met reserveringen en allocaties, waardoor er altijd een actueel overzicht is van de beschikbare voorraad. 

Allocation

Zorgt voor een optimale toewijzing en verplaatsing van orders, waarbij de voorraad op de meest efficiënte manier wordt verdeeld. Orders en reserveringen worden toegewezen aan de hand van regels als voorraadniveaus, handelingskosten, verkoopsnelheid en openingstijden van fysieke winkels.

Delivery Promise

Geeft een heldere en betrouwbare leverbelofte aan klanten en houdt rekening met factoren als cutoff tijden en rijroutes. Om te zorgen voor een haalbare leverbelofte worden scenario’s gecombineerd en alternatieven geboden, denk aan het aanbieden van verschillende bezorgopties.

Order Manager

Biedt een centrale locatie waar alle bestellingen ontvangen en gevalideerd worden en waar alle informatie wordt verzameld die nodig is voor de orderafhandeling. Ongeacht of de bestelling via een webshop of marketplace is geplaatst, het systeem zorgt ervoor dat orders efficiënt worden verwerkt en verzonden.

Pack & Ship

Geeft inpakmedewerkers een handige tool in handen waarmee zij orders efficiënt kunnen inpakken en gereed maken voor verzending. In één scherm hebben zij toegang tot alle relevante ordergegevens, inclusief handelingsinstructies. Door middel van scanning worden orders afgehandeld en gecontroleerd.

Instore Order

Biedt klanten de mogelijkheid om in de fysieke winkel een order te plaatsen en af te rekenen met behulp van de bestaande kassa. De bestelde producten worden direct verzonden vanuit een andere fysieke locatie. Zo bieden winkelmedewerkers klanten in de winkel een naadloze en efficiënte koopervaring.

Store Assistant

Geeft winkelmedewerkers toegang tot een gebruiksvriendelijk overzicht met leveringsverzoeken om te accepteren of te weigeren. Pushnotificatie en kassa (POS) integratie maakt het accepteren van leveringsverzoeken nog eenvoudiger. Bovendien hebben winkelmedewerkers altijd inzicht in de actuele voorraad.

Notification

Geeft een directe melding van order- en statuswijzigingen aan jouw klanten. Dit resulteert in een hogere betrokkenheid en klanttevredenheid. De module biedt toegang tot orderinformatie via SMS en e-mail en is geïntegreerd met e-mail verzendpartijen zoals Flowmailer.

Ga direct aan de slag!

Ontdekken wat TableTop Order Management voor jouw organisatie kan betekenen?